DAAR WORD IK NOU ZO BLIJ VAN!

Hallo Wijnie en Grad,

Kijk eens hier! Joepie, daar word ik nou zo blij van! Wat een goede actie van de buren en mij wat zie eens wat een fantastisch resultaat! Aardige mannen die het kwamen leggen ook. Helemaal tevreden.  Hoop dat het goed aanslaat, moeten we nog wat wateren in het begin? En hoe gaat het verder met het onderhoudsabonnement ? Nemen jullie contact op als jullie het gaan onderhouden?

Hartelijke groeten Astrid K.

Skickat från min iPhone


Gras