WE ZIJN ERG BLIJ MET DE HUIDIGE SITUATIE

Beste Wijnie, Het aanleggen ging snel en de heren die het aanlegde werkten netjes en waren vriendelijk. Ze namen ook de tijd om vragen te beantwoorden.
We zijn erg blij met de huidige situatie. Toch valt ons op dat zeker dat ‘rode vlakken’ flink begroeid zijn met gras. Het lijkt ons onwaarschijnlijk dat dit na aanleg in het sedum is gewaaid, dus het lijkt eerder alsof dit al in de sedummatten zelf zat. Daarbij zijn de verschillen tussen de ‘rode’ en ‘groene’ matten nog steeds aanwezig. We hopen dat dit komend jaar nog wel wat meer bijtrekt. Ten slotte lijken vogels (in tegenstelling tot wat jullie eerder hadden gemeld) het dak toch erg leuk te vinden en er worden regelmatig stukken uitgetrokken. Toch groeit het wel weer redelijk aan. We waren nog even benieuwd of jullie niet vooraf ter plaatse moesten kijken, maar het ging uitstekend en de e-mails die we van jullie hebben gekregen waren duidelijk en volledig. Met vriendelijke groet, E. en J. van der S.


Gras