EEN AANRADER!

Beste, Vriendelijk bedankt voor de info. Het is zeker goed gegaan, we zijn tevreden! We hebben bij de start wel wat gesukkeld zonder handleiding. We hebben online gekeken. Of had ik ook een overzichtje via mail gekregen? Misschien overgekeken. Alleszins een aanrader, bedankt! Vriendelijke groet, Nathalie H.


Gras