Alles is perfect verlopen.
Hoi Linda,
Even een kort berichtje om jullie te bedanken voor de goede service! Het dakje ligt er heerlijk groen bij. Alles is perfect verlopen, vanaf het eerste telefonische contact t/m de klantgerichte chauffeur. Perfect allemaal en dat mag ook wel eens worden gezegd! Dank.
Met vriendelijke groet, Jolein & Patrick.
Ga terug naar het overzicht
Offerte aanvragen