EEN MOOI GROENDAK

Goedemorgen Wijnie ,

Het maken van het dakje is voorspoedig verlopen en ik ben er erg blij mee .

Hierbij stuur ik je de beloofde foto’s.

Als het verder is doorgegroeid stuur ik er nog eens een.

Met vriendelijke groet, Anne S.


Gras