DOE HET ZELF VOOR MANNEN

Hallo Rianne/ Wijnie,

Hier wat foto’s van de aangelegde groene daken voor en na. Het klusje was op zich goed te doen met 3 man. Het voorlaatste weekend was prachtig weer dus ook daar geen probleem. Wel zwaar die opgerolde stroken sedum.

Er zijn eigenlijk nog 2 problemen die zijn overgebleven: De grootste overkapping (die van mij) wordt nu ondersteund door een metalen stempel omdat toen er 2 man opliepen, de platen toch wel vervaarlijk begonnen te buigen. Heb nog geen kant en klare oplossing gevonden die de stempel overbodig zal maken. Iets voor een ervaren timmerman wellicht?  2) Wat te doen met de overgebleven pallets.

Met vriendelijke groeten,

Henk Jan van B.


Gras