Het was echt leuk om te doen!

Het ligt erop! Het was echt leuk om te doen. Elkaar goed kunnen helpen en voorzien de juiste hoeveelheid materiaal. Het ziet er nu echt veel groener en gezelliger uit in de wijk. ?

Met vriendelijke groet,

Nanja


Gras