Mooi uitzicht

Het groendak bevalt prima. Het ligt op het schuurtje en vanuit het huis heb je een mooi uitzicht. De foto’s zijn van het moment dat het dak is aangelegd, maar de plantjes zijn al aardig aan het groeien. Heb ook het idee dat er nog bloemetjes in komen. De duiven gaan erop zitten heerlijk van het zonnetje genieten.

Met vriendelijke Groet, Petra


Gras