HET OOGT HEEL KEURIG EN FRIS

Geachte heer, Wij zijn erg content met het geleverde dakje. Het oogt heel keurig en fris. De bloemen zijn nog niet erg prominent geweest, we hopen komend jaar.  Zullen het delen met u, foto is boven bijgevoegd. Met vriendelijke groet, Rick de K.

 


Gras