PRECIES WAT WE VOOR OGEN HADDEN!

Beste mensen,

We dachten…..…we sturen nog even een fotootje van hoe het geworden is.

Dit is precies wat we voor ogen hadden!

De dag van de levering (19 mei) hebben we het nog kunnen aanbrengen…..was inderdaad best simpel.

Bij de afvoer moet alleen nog wat grind en dan is het écht af.

Met vriendelijke groet, Fam. F.P. van A.


Gras