SUPER!!

De aanleg is zeer goed verlopen!  Ja, ik ben tevreden met de huidige situatie. de voorlichting/adviezen vooraf waren goed, ik ben ook erg bij dat, toen men er achter kwam dat het toch niet door het raam kon, zonder gezeur een hoogwerker werd geregeld en de boel lag er binnen no time op. Super!! – Harm A.


Gras