Zelfgemaakt fietsenhok
Hallo, In augustus hebben we bij jullie een groen dak gekocht, 2 vierkante meter sedum. We hebben dat gelegd op een door onszelf gemaakt fietsenhok. Jullie vroegen of we dan een foto wilden sturen als het af was en wat gegroeid.
Het dak doet het uitstekend, ziet er heel mooi uit.
Met vriendelijke groet, Frank en Marion de G. – Zoetermeer.
Ga terug naar het overzicht
Offerte aanvragen