ZO blij met mijn dakje

Beste mensen van Groendak.

 

Ik wil bij deze even laten weten dat het groendak dat ik vh voorjaar bij jullie heb bestelt mijn verwachtingen aan alle kanten overtreft. Het is prachtig gaan bloeien en krijgt een en al aandacht van bijen en hommels.  Samen met mijn zoon had ik  het in 2 uurtjes gelegd. Ik durf te stellen dat het het mooiste dak van de buurt is.

 

Vriendelijke groet,

Anton K.

 


Gras