De aanleg: de rust waarmee werd gewerkt…

IMG_0276 - kopie Beste Rianne, Bij deze een getekend opleverrapport retour. Ook heb ik een paar foto’s bijgevoegd, waarop het hele proces kort samengevat is te zien. Geeft een beeld van de verschillende fasen.

Wij zijn zeer tevreden over de aanleg, de rust waarmee werd gewerkt en de snelheid waarin dat gebeurde. Twee aardige medewerkers met oog voor detail. Spannend nu hoe het verder zal gaan met het sedum dak, omdat wij daar geen enkele ervaring mee hebben. Het schijnt tijdens de verschillende seizoenen bloemetjes te geven: we overwegen een webcam op het dak om ervan te kunnen genieten 😉

Ik kom over een paar maanden bij jullie langs voor een zak mest. We hebben ons niet gerealiseerd dat een dergelijk dak ook om onderhoud vraagt, misschien dat jullie dat in de toekomst in het advies mee kunnen nemen naar de klant. Op basis van de info die ik van jullie gekregen heb, gaat het ons lukken om het dak te onderhouden.

Enige kritische noot is de planning die een paar keer verplaatst is. Verliep niet vlekkeloos.

Met vriendelijke groeten, Hans W.   – Utrecht

                                                                                            (red.: het weer was deze winter reden voor afwijkingen)

IMG_0265

IMG_1644 cf75e1ca-5793-4880-a0f9-60f664f28443

 

c00f9406-cef8-468d-9171-5b3e53a47ecd

 

 

  78bb87fd-9aac-4971-989d-03049e1a100e ebf7210c-90be-437f-af94-309f66e8fe23
  bij de auto’s,
  40 meter verderop,
  stond een  geweldige kraan.

Gras